Demi Masa

.::Yang Sudi Bersama::.

sweet kekura..

Saturday, June 4, 2011

.:Salam Sejahtera:.

Nilai, 2Rejab10.53pm


Assalamualaikum Wbt.


Menemui pengembara dan pembaca blog sekalian, moga kita semua berada dalam rahmatNya.
Kekok benar rasanya ketika jemari menyusun langkah tari pada keypad notebook ini ( macam kenai ja ayat ini). Mungkin kerana sudah lama tidak menaip panjang sambil melontar kata yang datang dari sanubari milik ilahi.


Alhamdulillah, syukur tidak terhingga pada hari ini, Allah memberikan kesempatan dan ruang waktu untuk ana mencoretkan sesuatu dalam ziarah ana ke teratak KALAM JIWA HAMBA ini. Ramai juga sahabat bertanyakan bila mahu muncul semula untuk update blog ini. Ana sekadar mampu mengatakan "Insyaallah". Segala apa yang ada pada kita adalah milikNya, begitu juga dengan 'kelapangan waktu', Dia yang memberi. :)


Kepada adik-adik @ sahabat maya yang mengikuti kisah cerpen ana yang tidak seberapa dalam Nur Kasih Humaira dan asyik bertanyakan sambungannya, Insyaallah, dalam minggu hadapan ana bawakan sambungannya. Ada di dalam simpanan memory laptop yang satu lagi nun di sana. Moga Allah izin pengeposannya di dalam entry akan datang.


Lamanya ana tidak berkunjung ke teratak kalam jiwa hamba ini tidak bermakna ana melupakan teratak ini. Banyak perkara yang ingin ana kongsikan bersama sahabat maya yang sudi berkunjung ke sini, moga Allah izinkan niat ana yang satu itu, Insyaallah.


'Kehidupan baru' yang Allah berikan kepada ana di sini ,  merupakan satu 'chapter' yang sangat mencabar . Ana mengharapkan doa sahabat sekalian agar terus istiqamah dalam haluan ini. Ya Allah, bantulah hamba..


Salam perjuangan.
Assalamualaikum
^_^

No comments:

Post a Comment